تاريخ انتشار : 1404/08/29 - 12:00
كد :77
آیین ورودی نودانشجویان دانشگاه غیاث الدین جمشید کاشانی
آیین ورودی نودانشجویان دانشگاه غیاث الدین جمشید کاشانی، روز پنجشنبه ۲۹ آبان در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.
آیین ورودی نودانشجویان دانشگاه غیاث الدین جمشید کاشانی، روز پنجشنبه ۲۹ آبان در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد.
در این مراسم که با سخنرانی رئیس محترم دانشگاه و حجتالاسلام والمسلمین حاج آقا حسینی از اعضای محترم هیات موسس و معاون محترم آموزشی برای نودانشجویان سال ۱۴۰۴ ضمن عرض خوش آمدگویی و آرزوی موفقیت و پیرروزی برای آنان، به ایراد سخنانی پیرامون معرفی دانشگاه و حوزه های مختلف آن شامل فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، فوق برنامه، انجمن های علمی و دانشجویی و ... پرداختند.
